1.10.13

Höst, kanske inte så illa sen heller!

Oj vad hösten egentligen inte alls är min årstid, men alltid då jag pysslar något höstkort får jag mej att tro att hösten inte egentligen är så tokig :) Senast imorgon på morgonen då det är någon ynka grad på plus-sidan och jag skall iväg på jobb, har jag tyvärr bara tappat fiilisen igen... Nu var min ledtråd färgen orange från Papirdokkenes tema som jag lade till Tuesday Morning Sketches #218 mall - hur mycket kan man förresten tolka och förvränga en mall, undrar jag bara? det är underligt svårt (ännu) för mej att ens svänga på skissen... men jag lär mej väl i sinom tid:) Dessutom deltar jag i Simon Says Stamp (AG) och Papertake Weekly (AG).

5 kommentarer:

  1. Cute card! I like the butterfly!!
    Thanks for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    SvaraRadera
  2. Et kort man blir glad av :D Flotte farger!

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker ♥

    Smil fra Anne :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt gulligt kort Jessi och söt liten tjej! Tack för att du vill skapa med oss på Papertake Weekly :)

    SvaraRadera
  4. Så herlig og glad kort ♥
    Takk for at du scrapper med Papirdokkene.
    Klem :)

    SvaraRadera