15.11.13

Snögubbar på rad


Jag lade in tre Doodle Pantry snögubbar på samma bild på ett Doodle Pantry papper. Jag är inte så mycket för att lägga in text på mina kort i vanliga fall, men använde mig igen av en bit band med den färdiga julhälsningen.

Jag använde mig av Top Tip Tuesday (Borrowed Sketch) mallen, och deltar dessutom i Crafty Bloggers Network, (Christmas), CHNC #150 (Outdoors), Divas by Design (Something Snowy),LEJ Designs (Seasons Greetings), Papertake Weekly (Snow and Ice), Crafty Ribbons (AG w/ Ribbon) och Deep Ocean Challenge (Winter).

6 kommentarer:

  1. An adorable card. I love those cheeky snowmen. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    SvaraRadera
  2. Thanks for entering your lovely card for CHNC challenge 150 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    SvaraRadera
  3. This is just Sooooo Cute! Looooove your Card! Thanks for joining us at Deep Ocean!

    SvaraRadera
  4. Super cute Thanks for joining in this month at The Crafty Bloggers Network
    Hugs katie X

    SvaraRadera
  5. Awww. I love all the snowmen. So cute.
    Thanks for joining in with us for our challenge at Top Tip Tuesday
    Hugs
    Annette - Netty's Cards
    Proud to design for :
    Top Tip Tuesday,
    ABC Christmas Challenge,
    As You Like It Challenge,
    Pink Gem Designs,
    The Stamp Basket, and
    Stamp Fairy.

    SvaraRadera